کارشناسی ارشد روزنامهنگاری رادیو و تلویزیون، دانشگاه صدا و سیما (1402)
کارشناسی مهندسی مواد و متالورژی، دانشگاه رازی (1400)
سوابق شغلی :
پژوهشگر، پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه شریف (1401 تاکنون)
کارشناس ارشد محتوا، مرکز راهبردی فرهنگ و رسانه؛ نمافر (1400 تاکنون)
نویسنده ارشد سایت نمافر در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق (1400)
دبیر اتحادیه انجمنهای علمی، دانشگاه رازی کرمانشاه (1398 – 1400)
عضو دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه رازی، دانشگاه رازی کرمانشاه (1397-1400)
سوابق پژوهشی :
چاپ کتاب «روزنامهنگاری در عصر داد»، ناشر: دانشگاه صداوسیما (1403)
چاپ مقالهای با عنوان «فرصتهای روزنامهنگاری دادهمحور در اخبار صداوسیما» در فصلنامه علمی رسانه (1403)
چاپ مقالهای با عنوان «پیادهروی اربعین بهمثابه یک رسانه برای جامعه تشیع» در دو فصلنامه دین و ارتباطات (1403)
چاپ مقالهای با عنوان «مزیتهای روزنامهنگاری موبایلی در پوشش اخبار مناسک؛ مطالعه موردی: راهپیمایی اربعین 1401» در دو فصلنامه دین و ارتباطات (1403)
انجام پایاننامه کارشناسی ارشد با عنوان «شناسایی الزامات روزنامهنگاری دادهمحور در اخبار صداوسیما» (1402)
چاپ مقالهای با عنوان «الزامات روزنامه نگاری داده محور در اخبار صداوسیما» در فصلنامه سیاست نامه علم و فناوری (1402)
مقاله با عنوان «توسعه نظریههای ارتباط جمعی در محیط رسانهای جدید»، ناشر: مطالعات بینرشتهای در رسانه و فرهنگ (1402)
چاپ مقالهای با عنوان «سنجش اجتماعی رسانههای نمایشی VOD ایرانی میان کاربران توییتر» در فصلنامه سیاست نامه علم و فناوری (1402)
چاپ مقالهای با عنوان «بازنمایی زیارت اربعین نزد کاربران انگلیسی زبان توییتر» در کتاب مجموعه مقالات برگزیده همایش علمی مناسک و رسانه (1402)
چاپ مقالهای با عنوان «فرارویداد راهپیمایی اربعین: واکاوی ارزشهای خبری راهپیمایی اربعین» در کتاب مجموعه مقالات برگزیده همایش علمی مناسک و رسانه (1402)
پروژه «وضعیت نظری ارتباط جمعی در محیط رسانههای جدید»
مقدمه
از میان صنایع مختلف، صنایع خلاق و فرهنگی بیشترین ارتباط را با مالکیت معنوی دارند. رابطه بین مالکیت معنوی و صنایع خلاق و فرهنگی رابطهای پویا و البته پیچیده است....
مقدمه
صنایع فرهنگی به صنایعی اطلاق میشوند که به خلق، تولید و تجاریسازی محتواهای فرهنگی در قالب کالا و خدمات مشغولند. این صنایع کارکردهای متنوع فرهنگی، اقتصادی، سیاس...
مقدمه
به احتمال زیاد مانند کسی که از میان تمام نامها منتظر شنیدن یک نام است و بهدنبال آن میگردد. برای شما هم پیش آمده باشد که بیش از آنکه به یک محصول، خدمت، سازما...
امروز دیگر اغلب مردم، در کنار همهی چیزهایی که داخل گنجهی دوست داشتنهای ذهنشان با خود حمل میکنند، نام یک پویانمایی هم حضور دارد. دنیای پویانمایی آنقدر گسترده شده ک...
امروزه دادهها اهمیت زیادی دارند و میتوانند در سطوح مختلف سیاستگذاری، برنامهریزی و اجرا جهت دهنده و البته کمک کننده باشند. معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی طب...
مقدمه
با بازگشت تحریمهای آمریکا علیه ایران در سال ۲۰۱۷، ایران برای دسترسی، ارتباط و تجارت در بازارهای بینالمللی با چالشها و مشکلاتی مواجه شد. از سوی دیگر تهیه مواد ...
مقدمه
«این صرفا یک آزمایش بود، اجازه دهید این جایزه را نپذیرم» این صحبتهای بوریس الداگسن؛ عکاسی بود که تصویر ساخته شده او بهوسیله هوش مصنوعی، برنده جایزه مسابقه سال ...
مقدمه
هوش مصنوعی بسیاری از صنایع فرهنگی و خلاق را تحت تأثیر قرار داده است، موسیقی نیز از این قاعده مستثنی نیست. فناوریهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به سرعت در حال پی...
مقدمه
صنایع فرهنگی به ستونی از اقتصاد پکن تبدیل شدهاند و کمک زیادی به توسعه آن کردهاند. بهطوریکه از سال ۲۰۰۲، ارزش افزوده صنایع فرهنگی و خلاق پکن سالانه بیش از ۱۰د...
مقدمه
صنعت موسیقی در تقاطع فرهنگ، فناوری و تجارت در حال رشد است. جذب مخاطب، ایجاد تعامل اجتماعی، رفتن به فراتر از مرزها و ایجاد همزبانی میان مردم مختلف تنها بخشی از ق...