شرکتهای خلاق چگونه به سودآوری میرسند؟
برگرفته از مقاله راهبرد قیمتگذاری و نقش آن در پیشبینی سودآوری صنایع خلاق (۲۰۲۳)
یکی از عوامل تعیینکننده سودآوری یک سازمان راهبرد قیمتگذاری است، اما شرکتهای حوزه صنایع خلاق معمولاً فاقد طرح مشخصی برای قیمتگذاری هستند. در این جستار به این میپردازیم که آیا یک راهبرد قیمتگذاری خوب میتواند بهطور قابل توجهی بر سودآوری شرکتها در این صنایع تأثیر بگذارد یا خیر؟
متن کامل جستار را در اندیشکده بخوانید.
مقاله مرتبط: شرکتهای خلاق چگونه به سودآوری میرسند؟
نسخه صوتی جستار را از رادیو خلاق بشنوید.